1062.35
1
1062.3
14.27
0.001
0.95 خطا
1934.86
26
74.42
بررسی اثرهای بین آزمودنی ها نشان داد که بین گروه ها صرف نظر از پیش آزمون و پس آزمون تفاوت معنادار وجود دارد، F(1,26)=16.84, p<0.0001. همچنین بررسی اثرهای درون گروهی نشان داد که اثر معناداری برای عامل زمان وجود دارد، F(1.26)=17.73,p<0.0001. این یافته ها بدین معناست که صرف نظر از عامل گروه، تفاوت معناداری در نمره های پیش آزمون و پس آزمون وجود دارد و علاوه براین اثر تعاملی معنا داری برای عامل گروه*زمان مشاهده شد، F(1,26)=14.27,p<0.001.
همچنین تعقیب اثرهای اصلی به منظور استخراج اثرهای ساده نشان داد که:
بین میانگین نمره های افسردگی در پیش آزمون و پس آزمون در گروه ذهن اگاهی تفاوت معناداری وجود دارد، p<0.0001. این بدین معناست که گروه تحت آموزش ذهن آگاهی در پس آزمون نمرات کمتری (M:13.33,Sd:1.22) نسبت به پیش آزمون داشته است (M:31.8,Sd:2.142).
نتیجه تصویری برای موضوع افسردگی
بین میانگین نمره های افسردگی در پیش آزمون و پس آزمون گروه شبه مداخله تفاوت معناداری وجود ندارد. این بدین معناست که نمرات افسردگی گروه شبه مداخله در پس آزمون (M:30.3,Sd:1.32) تفاوتی با پیش آزمون (M:31.3;Sd:2.3) نداشته است.
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.
em>dfفرضیه
dfخطا
سطح معناداری
توان زمان
اثر پیلای
0.56
33.3
1
26
0.0001
1 لامبدای ویکز
0.43
33.3
1
26
0.0001
1 اثر هتلینگ
1.28
33.3
1
26