۴-۳-۳- بررسی ارتباط متغیرهای پژوهش ۷۵
۴-۳-۴- مقایسه سازمانها از بعد ارتباطات بین سازمانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ۷۶
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه ۸۷
۵-۲- نتیجه گیری ۸۷
۵-۲-۱- وضعیت ارتباطات بین سازمانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی شهرستان هندیجان ۸۸
۵-۲-۲- رابطه ارتباطات بین سازمانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات ۸۹
۵-۲-۳- ارائه راهکارهایی به منظور بهبود ابعاد ارتباطات بین سازمانی و ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی شهرستان هندیجان ۹۱
۵-۲-۴- ارائه راهکارهایی بهبود ارتباطات بین سازمانی با تمرکز بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی شهرستان هندیجان ۹۲
۵-۳- نوآوریهای تحقیق ۹۳
۵-۴- پیشنهادهایی برای سازمانها ۹۳
۵- ۵- پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده ۹۳
۴-۵- محدودیتهای پژوهش ۹۴
منابع
منابع فارسی ۹۵
منابع انگلیسی ۹۹
پیوست
پیوست یک: پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۴
چکیده و صفحه عنوان به انگلیسی
فهرست جدولها
عنوان شماره صفحه
جدول ۲-۱: پارادایمهای تئوریک شکل گیری ارتباطات بین سازمانی ۱۳
جدول ۲-۲: اشکال ارتباطات بین سازمانی ۲۱
جدول ۲-۳: دستهبندی عوامل کلیدی مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات ۳۷
جدول ۲-۴: خلاصه تحقیقات داخلی ۵۱
جدول ۲-۵: خلاصه تحقیقات خارجی ۵۵
جدول ۳-۱: تفکیک سؤالهای پرسشنامه براساس ابعاد ارتباطات بین سازمانی ۶۲
جدول ۳-۲: تفکیک سؤالهای پرسشنامه براساس فناوری اطلاعات ۶۲
جدول ۳-۳: ضرایب آلفای کرونباخ متغیرها و ابعاد ۶۴
جدول ۴-۱: تعداد افراد بر حسب جنسیت ۶۸
جدول۴-۲: تعداد افراد بر حسب پست سازمانی ۶۸
جدول ۴-۳: تعداد افراد بر حسب پست سازمانی ۶۹
جدول ۴-۴: تعداد افراد بر حسب رشته تحصیلی ۷۰
جدول ۴-۵: تعداد افراد بر حسب سابقه خدمت ۷۰
جدول ۴-۶: تعداد افراد بر حسب وضعیت استخدامی ۷۱
جدول ۴-۷: نتایج بررسی وضعیت متغیرها با بهره گرفتن از آزمون تی_ تک نمونه ای ۷۲
جدول ۴-۸: نتایج بررسی وضعیت ابعاد ارتباطات بین سازمانی با بهره گرفتن از آزمون تی_تک نمونه ای ۷۳
جدول ۴-۹: نتایج بررسی وضعیت ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهره گرفتن از آزمون تیتک نمونه ای ۷۴
جدول ۴-۱۰: ماتریس همبستگی (اسپیرمن) متغیرهای پژوهش ۷۵
جدول ۴-۱۱: ماتریس همبستگی (پیرسون) متغیرهای پژوهش ۷۵
جدول۴-۱۲: میانگین ابعاد ارتباطات بین سازمانی ۷۷
جدول ۴-۱۳: میانگین ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات ۷۸
جدول ۴-۱۴: میانگین ابعاد ارتباطات بین سازمانی در سازمانهای (قوی، متوسط و ضعیف) ۷۹
جدول ۴-۱۵: میانگین ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانهای (قوی، متوسط و ضعیف) ۷۹
جدول ۴-۱۶: نتایج بررسی ابعاد ارتباطات بین سازمانی در سازمانهای (قوی و ضعیف) با بهره گرفتن از آزمون مستقل ۸۰
جدول۴-۱۷: نتایج بررسی ابعاد ارتباطات بین سازمانی در سازمانهای (قوی و متوسط) با بهره گرفتن از آزمون مستقل ۸۲
جدول ۴-۱۸: نتایج بررسی ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانهای (قوی و ضعیف) با بهره گرفتن از آزمون مستقل ۸۳
راهنمای نگارش پایان نامه درباره تدوین-راهکارهای-بهبود-ارتباطات-بین-سازمانی-با-تمرکز-بر-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-دستگاه های-اجرایی-شهرستان-هندیجان- فایل ۲