منابع فارسی:
۱) ادیبی، م.،(۱۳۸۸).« استفاده از تکنیک AHP در بررسی عوامل موثر در استفاده مشتریان بانک از پایانههای فروشPOS بانک پارسیان شیراز». اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، ۳-۲۴٫
۲)اداره تحقیقات بانک سپه.(۱۳۸۲).« صرفه جویی کاربرد بانکداری الکترونیک در بانکداری سنتی».۲۶-۳۱٫
۳) اردکانی، س. (۱۳۸۹).« مدل عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی».چشم انداز مدیریت بازرگانی،۹(۳) ، ۱-۱۸٫
۴)اکبری مقدم، ر.، کاوه ، ک.(۱۳۹۱).« بررسی نقش تبلیغات اینترنتی بر اثر بخش بودن بانکداری اینترنتی استفاده مداوم از خدمات فناوری خویش خدمت مانند: POS . پژوهشهای مدیریت در ایران، ۱۶(۳)،۱-۲۰٫
۵) اللهیاری فرد، م.(۱۳۸۲).« خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی آن در مقایسه تطبیقی هزینههای عملیات خدمات مختلف بانکی».پژوهشکده پولی و بانکی ، بانک ملی ایران.۳۳۱-۳۵۷٫
۶)آماده ، ح.، جعفرپور، م.(۱۳۸۸).« تبیین موانع و راهکارهای توسعه بانکداری الکترونیکی». دانش و توسعه.۱۶(۲۶). ۱-۴۳٫
۷)برهانی، ح. (۱۳۸۸).« بررسی تاثیر بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن( پیمایشی درباره بانک صادرات شهر سمنان). مدیریت فناوری اطلاعات،۳(۱۱) ، ۱-۲۰٫
۸)برهانی ، ح. (۱۳۸۸).« گزارش آثار ارائه خدمات بانکی الکترونیکی».مجله بانکداری الکترونیک ، شماره ۳، تهران. ۱۱-۱۸٫
۹)بیک زاد،ج.، مولوی، ز.(۱۳۸۹).« رابطه کیفیت خدمات الکترونیک با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیواحد بناب». فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی،۱(۳) ،۱-۴۳٫
۱۰)پوربابایی،د.، (۱۳۸۷).« شناسایی عوامل موثر بر بانکداری اینترنتی». پژوهشهای مدیریت در ایران،۱۳(۴)، ۳۴- ۳۸٫
۱۱) چیرانی، الف.، طالقانی ،م. ، رحمتی غفرانی، ی.« طراحی مدلی جهت تبیین سرعت پذیرش بانکداری اینترنتی ».نخستین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی.۱-۲۵٫
۱۲)حافظ نیا، م.ر.(۱۳۸۶).« مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی».تهران. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهی( سمت). ۸-۳۸٫
۱۳) خاکسار، س.، گیاهی، م.(۱۳۹۱).« بررسی عوامل اثرگذار بر اعتماد مشتریان به روشهای پرداخت از طریق موبایل،پژوهشهای اجتماعی، ۵(۱۴) ،۱۳۷- ۱۵۳٫
۱۴)خاکی، غ.(۱۳۹۰).« روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی». تهران: وزارت فرهنگ و آموزش عالی، مرکز تحقیقات علمیکشور؛ کانون انتشارات درایت، چاپ اول، ۸۷- ۲۵۸٫
۱۵)رحمتی، م. ج.(۱۳۸۸).« طراحی مدلی برای تبیین عوامل تعیین کننده سرعت پذیرش بانکداری اینترنتی».مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی .۱(۴).۱۴۷- ۱۶۸٫
۱۶)ریاحی، غ.ح.«آشنایی با اصول و روش تحقیق»، تهران، نشر اشراقیه.۸۵-۸۸٫
۱۷)زاهدی، ش.، بی نیاز، ج.(۱۳۸۷).« سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافری رجاء». مدیریت فناوری اطلاعات ، ۱(۱)، ۶۵-۸۶٫
۱۸)سرمد،ز.(۱۳۹۱).« روشهای تحقیق در علوم رفتاری». تهران،آگاه. ۵(۱۳۸۰) ،۷۹- ۱۳۵٫
۱۹)سکاران، ا.(۱۳۹۱).«روش های تحقیق در مدیریت»، صائبی محمد، شیرازی محمود. تهران: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
۲۰)سید جوادین، سید رضا.( ۱۳۸۴).« بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از مشتریان خدمات بانکداری اینترنتی( مطالعه موردی: بانک سامان). مجله دانش مدیریت، ۱۸( ۷۰)، ۴۵-۶۱٫
۲۱)شاه محمدی، ع، ر.(۱۳۸۸).« درآمدی بر روش تحقیق» ، قریش، ۹۰-۹۵٫
۲۲)شهرستانی، ح.، شریفی زمانی، ح.(۱۳۸۷).« ارزیابی فناوری خویش خدمت و بررسی ثبات آن در ایران». مجله تحقیقات اقتصادی، ۴۳(۲)، ۸۰-۸۶٫
۲۳) شهرکی، ج.، سلطانی، ا.(۱۳۹۰).« تاثیر فناوری اطلاعات بر سازمانها» .فصلنامه حسابداری و مدیریت مالی، ۸۵-۱۰۱٫
۲۴)شکرگزار، م.(۱۳۸۲).« بررسی امکان سنجی بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی:بانک سپه)»، پایان نامه کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی،واحد تهران مرکز، ۷۷-۷۹٫
۲۵)صباغی، ز.(۱۳۸۷).«توسعه بانکداری الکترونیک» . طبیب شرق،۷(۲) ، ۲۵۲-۲۶۰٫
۲۶)صمدی،ع.، اسکندری، س.« بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان بانک ملی شهرستان تویسرکان (بر اساس مدل سروکوال).پژوهشگر (مدیریت)، ۷(۱۹) ، ۱-۱۷٫
۲۷)طالعی، ر.(۱۳۸۹).« ارزیابی و رتبه بندی ابزارهای خدمات بانکی از دیدگاه مدیران با رویکرد فازی مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان یزد». چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، ۱۰۱-۱۰۲٫
۲۸)طالقانی، م.(۱۳۹۳).« تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات(IT) بر بهره وری شرکت برق منطقه ای استان گیلان. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، ۱۳۹۳(۱۹)، ۶۷-۷۶٫
۲۹)عاملی، س.(۱۳۸۴).« استفاده از تکنیک داده کاوی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری ایران».بررسیهای بازرگانی، ۵(۸) ،۱۸۰-۱۹۵٫
۳۰)غفاری، ع.، قادری، س.(۱۳۸۸).« ارتباط با مشتری و وفاداری مشتری در تجارت الکترونیک ».پژوهشهای بازرگانی ، ۱۴( ۵۳)، ۵۳-۵۶٫
۳۱) غفاری آشتیانی، پ .، عباسی، م.، چارستاد، پ.(۱۳۸۶).«تحلیلی بر عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی».کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی. شماره (۳)، ۱-۱۵٫
۳۲)فتحیان، ب.، شفیعا، ا.، شهرستانی،م.(۱۳۸۹).«تاثیر تحقیق بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان بانکها(مطالعه موردی: بانک ملی ایران)».فرهنگ جامع مدیریت .تهران.۳(۷) ، ۲۳-۷۵٫
۳۳)قره داغی، و.(۱۳۸۹).« روش تحقیق در مدیریت».تهران، مجد.۷۴-۷۵٫
۳۴)کهزادی،ن.(۱۳۸۹).«عوامل موثر بر ارزش مشتریان».مدیریت بازرگانی، ۱۱-۱۷٫
۳۵)متانی،ف.( ۱۳۸۶).«آیین تحقیق و پژوهش». دانشگاه تهران.۱۱-۱۰۸٫
۳۶)مومنی ،م.(۱۳۸۶).« رابطه بین ارزش مشتری با بانکداری اینترنتی».دو ماهنامه دانشور رفتاری.۱۴(۲۶) ،۲۰۶-۲۱۰٫
۳۷)محمودی میمند، م.، فروزنده دهکردی،ل.، احمدی نژاد، م.(۱۳۸۸).«ارائه مدلی جهت پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان». مدیریت بازرگانی، ۱(۲) ، ۱-۳۰٫
۳۸)معینی، ع.، بهرادمهر ، ن.، احراری،م.(۱۳۸۹).« بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش گذاری مشتری». کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، ۱۲-۸۰٫
۳۹) مقدم، ع.(۱۳۸۸).« بررسی تاثیر خدمات الکترونیک بر ارزش مشتریان در صنعت بانکداری»، ۶(۲۰)، ۵۰-۱۸۷٫
۴۰)نوروزی، م.، سریع القلم،ن.(۱۳۸۸).« اعتماد در تجارت الکترونیک». ماهنامه کار و جامعه، ۷(۱۱۰)، ۱۴۸-۱۵۵٫
۴۱)وحدت، د.،مولایی نجف آبادی، ز.(۱۳۸۸).« بررسی رابطه کاربر و امنیت در سیستمهای بانکداری الکترونیکی و تاثیر آنها بر رضایت و وفاداری مشتریان».ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، ۵(۵۲) ، ۸۳-۱۶۰٫
۴۲)هومن ، ح. ع. ۰۱۳۹۱).« شناخت روش علمیدر علوم رفتاری (پایههای پژوهش)».تهران ، پارسا، ۴(۱۳) ، ۲۰۷-۲۲۹٫
منابع انگلیسی:
۱)Akinci, s .: Aksoy. S. and Atilgan. E.(2014)."Adoption of internet banking among sophisticated consumer sements in an advanced developing country” , the International Jonrnal of Bank Marketing , ۲۲(۳),pp. 32- 213.
۲)Bobbitt ,L.M. and Dobholkar, P.A.(2011),"Integrating attitudinal theories theories to understand and predict use of technology – based self-service",International Jornal of service Industry Management, vol .12 NO ,5 ,PP. 50-123.
۳)Curran,J.M. and Meuter ,M.L.( 2013),"self- service technology adoption comparing three technologies” Journal of services Marketing, vol .19 No .2, pp.70 – ۱۰۳٫
تأثیر ابعاد فناوری خویش خدمت بر تداوم استفاده از فناوری با توجه به ...