پژوهش های پیشین درباره :بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و تعهد سازمانی بر عملکرد صادرات تبیین ...
- آقاجانی, حسنعلی. “تبیین مدل معادله ساختاری عوامل مؤثر بر فرایند کارآفرینی مستقل(شرکتی).” نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی, شماره ۱ (۱۳۸۸): ۶۰-۷۷٫
- آقازیارتی, مهدی. “نوسازی استراتژیک: تبیین نقش یادگیری سازمانی(موردمطالعه:شرکت سایپا).” پایاننامه کارشناسی ارشد،مدیریت دولتی،دانشگاه تربیت مدرس, ۱۳۹۰٫
- اکبریان, رضا, و علی سخایی. “بررسی رابطه بین ترکیب صادرات و رشد اقتصادی با بهره گرفتن از یک سیستم معادلات همزمان.” یازدهمین همایش توسعه صادرات غیر نفتی کشور،انتشارات ترقی،, ۱۳۸۴٫
- اللهی, صفورا, عباس علی رستگار, و محسن شفیعی نیک آبادی. “بررسی تأثیر قابلیتهای فرآیندی مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری با اثرمیانجی فرایند نوآوری در سازمانها با فناوری پیشرفته.” فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, شماره ۴ (۱۳۹۳): ۱۰۶-۱۲۹٫
- امتیاز, سمیه. “تأثیر گرایش کارآفرینانه برعملکرد: بررسی نقش تعدیل گر استراتژی"مطالعه موردی: صنعت مواد شوینده".” پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه تربیت مدرس, ۱۳۹۱: ۱-۱۵۷٫
- امیری, یاسر, و فاطمه قاسمی. “توسعه مدل بهینه فرهنگ نوآوری و مزایای حاصل از پیادهسازی آن.” دومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی، TRIZ و مهندسی و مدیریت نوآوری ایران, ۱۳۸۸: ۱-۱۳٫
- امین بیدختی, علیاکبر , محمدعلی نعمتی, و فروزان کریمی. “نقش تعدیلکننده تعهد سازمانی در رابطه بین یادگیری سازمانی با مدیریت جانشین پروری (مطالعه موردی: دانشگاههای منتخب تهران).” پژوهشنامهی مدیریت اجرایی, شماره ۱۰ (۱۳۹۲): ۳۶-۵۸٫
-
- انصاری, منوچهر, محمد میرکاظمی مود, حسین رحمانی یوشانلوئی, و علی قاسمی. “ارائه مدلی برای سنجش ظرفیت جذب دانش مشتری (پیمایشی پیرامون صنعت مواد غذایی).” مدیریت فناوری اطلاعات, شماره ۴ (۱۳۹۳): ۵۲۹-۵۵۰٫
- باقری, ابوالفضل, جهانیار بامداد صوفی, و راحله انتظاری. “شناسایی و اولویتگذاری عوامل مؤثر بر انتخاب روشهای ورود به بازارهای بینالمللی(مطالعه موردی خودروسازان بزرگ کشور).” فصلنامه مدیریت توسعه فناوری, شماره ۲ (۱۳۹۲): ۱۱۱-۱۳۴٫
- برومند, مجتبی, و مریم رنجبری. “اقدامات راهبردی مدیریت منابع انسانی و عملکرد نوآوری: با تأکید بر نقش مدیریت دانش.” دوماهنامه توسعه انسانی پلیس, شماره ۲۴ (۱۳۸۸): ۴۲-۵۴٫
- بیریا, سهیلا, و فرخنده جبل عاملی. “عوامل مؤثر بر صادرات پسته، زعفران، خرما در سبد کالاهای صادرات غیرنفتی ایران (۱۳۷۰-۱۳۸۰).” اقتصاد کشاورزی و توسعه, شماره ۵۴ (۱۳۸۵): ۸۵-۱۰۱٫
- بیات, شیما. “بررسی مقایسهای جایگاه برندهای بینالمللی لوازم صوتی و تصویری فعال در بازار ایران از دیدگاه مشتریان ساکن شهر تهران با بهره گرفتن از تکنیک نقشه ادراکی.” پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بینالمللی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس, ۱۳۹۰٫
- پورجعفری مقدم, معصومه. “مقدمهای بر نوآوری در محصول و فرایند.” مجله اقتصادی - ماهنامه بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی, شماره ۷و۸ (۱۳۸۹): ۸۷-۱۰۶٫
- پور سلطانی زرندی, حسین , و رامین امیرجی نقندر. “ارتباط تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی معلمان تربیتبدنی شهر مشهد در سال ۱۳۹۰٫” مدیریت ورزشی, شماره ۱۶ (۱۳۹۲): ۱۲۷-۱۴۷٫
- ترکمانی, جواد, و آمنه ذوقی پور. “عوامل مؤثر بر عرضهی صادرات فرآوردههای صنایع غذایی ایران.” اقتصاد و کشاورزی, ۱۳۸۷: ۲۳-۳۳٫
- حاج محمد حسینی, مهدی. “بررسی ارتباط بین ابعاد کارآفرینی سازمانی و عملکرد شرکت". پایاننامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بینالملل.دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, ۱۳۸۸٫
- حاجی کریمی, عباسعلی, و بهمن حاجی پور. “طراحی مدل اندازهگیری ظرفیت جذب دانش:مطالعه موردی صنایع دارویی کشور.” فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی, شماره ۴۷ (۱۳۸۷): ۵۲-۷۱٫
- حافظ نیا, محمدرضا. مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: انتشارات سمت, ۱۳۸۱٫
- حسنقلی پور, طهمورث, محمود متوسلی, شاپور محمدی, و فرشید حسینی . “تأثیر برنامههای تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی:مطالعه موردی صنعت برق.” نشریه مدیریت بازرگانی, شماره ۵ (۱۳۸۹): ۲۱-۴۱٫
- حقیقی, محمد, محمود فیروزیان, و صمد نجفی مجد. “شناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی در صنعت مواد غذایی.” نشریه مدیریت بازرگانی ۱, شماره ۱ (۱۳۸۷): ۳-۲۰٫
- خاکزار بفروئی, مرتضی. “اراده مدل یکپارچه سیستم یادگیری و تغییر سازمانی.” رساله دکتری مهندسی صنایع، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه تربیت مدرس, ۱۳۸۷: ۱-۱۵۶٫
- دعائی, حبیب اله, و سیده منصوره حسینی رباط. “تجارت خارجی بازارمحور، روابط بازرگانی بینالملل و عملکرد صادراتی (مطالعهی موردی: شرکتهای صادراتی شهر مشهد).” مدیریت بازرگانی, شماره ۶ (۱۳۸۹): ۶۱-۸۲٫
- ذهبی, احمدرضا. “بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و استراتژی بر عملکرد شرکتهای تولیدکننده قطعات خودرو در استان تهران.” پایاننامه کارشناسی ارشد در مدیریت . دانشکده کارآفرینی، دانشگاه تهران, ۱۳۹۰٫
- رجایی پور, سعید , حیدر چوپانی, مجتبی زارع خلیلی, حجت غلامزاده, و مریم کاظم پور. “نقش سرمایه اجتماعی در گرایش به نوآوری کارکنان در شرکت سهامی بیمه معلم.” فرایند مدیریت و توسعه ۲۶, شماره ۱ (۱۳۹۲): ۱۶۱-۱۸۹٫
- رضوی, سید مصطفی, محمدرضا زالی, محمود رشیدی, و جاوید دیداری. “نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی؛شعب بانک ملت شهر تهران.” پژوهشنامه مدیریت اجرایی ۳, شماره ۵ (۱۳۹۰): ۹۶-۱۱۶٫
- روستا, احمد, داور ونوس, و عبدالحمید ابراهیمی. مدیریت بازاریابی. تهران: انتشارات سمت, ۱۳۸۳٫
- سازمان توسعه تجارت ایران. “فهرست شرکتهای صادراتی مواد غذایی استان تهران.” ۱۳۹۴٫
- سنجقی, محمدابراهیم , علی فرهی, حمید درودی, و ایمان ظهوریان نادلی. “اثر میانجیگری تعهد سازمانی بر رابطهی بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی.” فصلنامهی پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع), شماره ۱ (۱۳۹۳): ۱-۲۹٫
- سیدجوادین, سیدرضا, و سعید رضایی. “بررسی تأثیر سیستم کاری تعهد بالا بر تسهیم دانش و نوآوری سازمانی.” پژوهشهای مدیریت عمومی ۸, شماره ۲۷ (۱۳۹۴): ۲۳-۴۴٫
- سید عباس زاده، میر محمد؛ امانی ساری بگلو، جواد؛ خضری آذر، هیمن؛ و پاشوی، قاسم (۱۳۹۱). مقدمهای بر مدل یابی معادلات ساختاری به روش PLS و کاربرد آن در علوم رفتاری با معرفی نرمافزارهای … (چاپ اول) . ارومیه: انتشارات دانشگاه ارومیه.
- سرمد, زهره, عباس بازرگان, و الهه حجازی. روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات آگاه, ۱۳۸۱٫
- شاهآبادی, ابوالفضل, و حامد صادقی. “بررسی نقش نوآوری و رقابتپذیری بر عملکرد صادرات کشورهای اسلامی گروه D8.” راهبرد یاس, شماره ۳۱ (۱۳۹۱): ۱۳۷-۱۶۰٫
- شاه میری لاکه, الهام, علیرضا خوراکیان, و یعقوب مهارتی. “تبیین نقش واسط ظرفیت جذب دانش بر رابطه بین رهبری تحولگرا و نوآوری.” دومین کنفرانس ملی چالشهای اصلی صنعت و تولید ملی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, ۱۳۹۲: ۱-۱۹٫
- شمآبادی, محمدعلی, و سید حمید خداداد حسینی. “طراحی الگوی بازاریابی صادراتی فرش دستباف ایران.” فصلنامه مدرس علوم انسانی, شماره ۴۲ (۱۳۸۴): ۷۹-۱۰۰٫
- صادقی, تورج , محمد لشکری, و حمیدرضا کربلائی اسماعیلی. “ارائه مدل عوامل اصلی موفقیت در صادرات از دیدگاه صادرکنندگان در ایران.” مجله مدیریت بازاریابی, شماره ۱۷ (۱۳۹۱): ۶۲-۸۲٫
- صالحیان علی, ابوالفضل. “بررسی رابطه بین شرکتهای تولیدی-صادراتی فرش(ازنظر دوگرافی و مشخصات صادراتی) و میزان آگاهی، بهکارگیری و برداشت مدیران از برنامههای تشویق صادرات دول.” پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس،تهران, ۱۳۸۲٫
- علوی, موسی. “مدل یابی معادلات ساختاری در پژوهشهای مرتبط با آموزش علوم سلامت:معرفی روش و کاربرد آن.” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, ۱۳۹۲: ۵۱۹-۵۳۰٫
- غریبی, محیالدین. “ارتقای صلاحیتهای متمایز سازمانی از طریق دانش برونسازمانی و مدل زنجیره دانش(موردمطالعه: شرکت بیمه ایران).” پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس (پایاننامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس), ۱۳۹۰٫
- فتاح, ناظم, و محمدجواد قائد محمدی. “تعهد سازمانی مدیران و مؤلفههای آن در دانشگاه آزاد اسلامی.” فصلنامه اندیشههای تازه در علوم تربیتی, شماره ۱ (۱۳۸۷): ۱۲-۲۸٫
- قاسمی نژاد, یاسر , و فرهاد شاه میری. “ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایدههای محصول جدید و نوآورانه.” فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد, شماره ۳۹ (۱۳۹۲): ۲-۱۱٫
- قربانی زاده, وجه الله, و امین اسد پور. “نقش مدیریت کنکاش - سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی.” فصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت, شماره ۱۶ (۱۳۸۹): ۱۲۵-۱۶۶٫
- قرهچه, منیژه, اکبر عالم تبریز, و عبدالحسین کرمپور. “ارائه الگویی برای تعیین عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی بر اساس راهبرد رقابتی تمایز در صنعت کانی غیرفلزی.” مطالعات مدیریت راهبردی, شماره ۶ (۱۳۹۰): ۱۱۹-۱۴۰٫
- کزازی, ابوالفضل, و عباس شول. “تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد نوآوری: اثر تعدیل کنندگی یادگیری سازمانی.” فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), شماره ۷۱ (۱۳۹۲): ۱-۱۷٫
- گلستان, فرشاد, و سید حمید خداداد حسینی. “طراحی الگوی استراتژیک ورود به بازار جهانی: صنعت خودروی ایران.” فصلنامه مدرس علوم انسانی, شماره ۱ (۱۳۸۵): ۲۱۳-۲۴۳٫
- گیلانی نیا, شهرام, و سمیه زحمتکش. “تبیین مدلی جهت ارزیابی عملکرد صادراتی در شرکتهای پذیرفتهشده بورس اوراق بهادار تهران.” توسعه مهندسی بازار گستران آتی, ۱۳۸۹: ۱-۲۲٫