بین نظر سربازان در مورد اجرای متمرکز دوره های آموزشی در اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها تاثیرمعناداری وجود دارد.
نتیجه رگرسیون دوگانه نشان می دهد که R=0/481 R2=231 sig=0/000 است و f= 23/48 با توجه به میزان f و سطح معناداری مکان اجرای دوره ها به شکل متمرکز می تواند در اثر بخشی دوره های آموزشی تاثیر معناداری داشته باشد بدین ترتیب متولیان و مسئولان اجرای دوره های آموزشی سرباز تعاون یار می بایست به مکان اجرای دوره ها توجه لازم را داشته باشند و حدالامکان دوره ها را به شکل متمرکز اجرا نمایند .
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد کیفیت مکان اجرای آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
برای آزمون این فرضیه از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده گردید نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/015 بوده و از a=0/05 کوچکتر است بدین لحاظ متغیر کیفیت مکان برگزاری با نظام اثر بخشی دوره های آموزشی رابطه معنی داری دارند . r=0/271 ، sig=0/015 هرچه کیفیت مکان برگزاری افزایش یابد به همان اندازه ثمر بخشی دوره های آموزشی بیشتر خواهد بود .
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد مناسب بودن زمان اجرای آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
برای آزمون این فرضیه از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده گردید نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/269 بوده و از a=0/05 بزرگتر است بدین لحاظ متغیر زمان اجرای آموزش های ارائه شده با ثمر بخشی دوره های آموزشی رابطه معنی داری ندارند . r=0/098 sig=0/269
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد مدت زمان اجرای آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
نتیجه ضریب همبستگی نشان میدهد که میزان سطح معنی داری sig= 0/000 است و نظر به اینکه میزان sigاز میزان a=0/05 کوچکتراست پس بین دو متغیر فوق رابطه معنی داری وجود دارد و فرض صفر رد و فرض تحقیق مورد قبول قرار می گیرد . r=0/430
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد میزان بکارگیری آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
نتیجه ضریب همبستگی نشان میدهد که میزان سطح معنی داری sig= 0/034 است و نظر به اینکه این میزان از میزان a=0/05 کوچکتر است پس بین دو متغیر میزان بکارگیری آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معنی داری وجود دارد و فرض صفر رد و فرض تحقیق مورد قبول قرارمی گیرد . r=0/238
بین میزان تحصیلات شرکت کنندگان در آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن برای بررسی این فرضیه نشان می دهد که میزان سطح معنی داری sig= 0/284 بوده و از a=0/05 بزرگتر است بدین لحاظ متغیر میزان تحصیلات با ثمر بخشی دوره های آموزشی رابطه معنی داری ندارد . r=0/121 sig=0/284
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد میزان تجهیزات کمک آموزشی بکار گرفته شده در اجرای آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
نتیجه بررسی نشان میدهد که r=0/240 sig=0/032 است و نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/032 بوده و از a=0/05 کوچکتر است بدین لحاظ متغیر میزان تجهیزات کمک آموزشی بکار گرفته شده در اجرای آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت رابطه معنی داری دارند .
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد نوع روش های آموزشی بکار برده شده در آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
نتیجه ضریب همبستگی نشان میدهد که میزان سطح معنی داری sig= 0/000 است و نظر به اینکه این میزان از میزان a=0/05 کوچکتر است پس بین دو متغیر نوع روش های آموزشی بکار برده شده در آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت رابطه معنی داری وجود دارد و فرض تحقیق مورد قبول قرار می گیرد . r=0/473
بین نگرش شرکت کنندگان در آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
نتیجه بررسی نشان میدهد که r=0/421 sig=0/000 است و نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/000 بوده و از a=0/05 کوچکتر است بدین لحاظ متغیر نگرش سربازان تعاون یار با ثمر بخشی دوره های آموزشی تعاون یار رابطه معنی داری دارند .
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد محتوای دروس در آموزش های ارائه شده برای آنان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
نتیجه بررسی نشان میدهد که r=0/583 sig=0/000 است و نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/000 بوده و از a=0/05 کوچکتر است بدین لحاظ متغیر محتوای دروس در آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معنی داری دارند .
بین عناوین دروس ارائه شده در آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معنادار
جهت دانلود متن کامل پایان نامه به سایت azarim.ir مراجعه نمایید.
ی وجود دارد.
برای آزمون این فرضیه از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده گردید نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/000 بوده و از a=0/05 کوچکتر است بدین لحاظ متغیر عناوین دروس ارائه شده در آموزش های ارائه شده برای سربازان تعاون یار با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معنی داری دارند. r=0/487 sig=0/000
بین نظر سربازان تعاون یار در مورد روشن بودن اهداف و سیاست های اجرای طرح آنان در آموزش های ارائه شده برای سربازان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت آنها رابطه معناداری وجود دارد.
برای آزمون این فرضیه از ضریب همبستگی اسپیرمن استفاده گردید نظر به اینکه میزان سطح معنی داری sig= 0/000 بوده و از a=0/05 کوچکتر است بدین لحاظ متغیر روشن بودن اهداف و سیاست های اجرای طرح سربازان تعاون یار در آموزش های ارائه شده برای سربازان با اثربخشی دوره های آموزشی پیش از خدمت رابطه معنی داری دارند . r=0/499 sig=0/000 جدول زیر نتیجه بررسی رابطه بین متغیر های مورد مطالعه در این تحقیق را نشان می دهد.
جدول 4-19 . تعیین رابطه بین متغیرهای مورد مطالعه با اثربخشی دوره های آموزشی تعاون یار
حق انحصاری © 2021 مطالب علمی گلچین شده. کلیه حقوق مح