۲-۶-۴٫ برخورداریاز معلمان آموزش دیده در حوزه فناوری اطلاعات……………………………………….۲۳
نتیجه تصویری درباره فناوری اطلاعات
۲-۶-۵٫ ارتباط یکپارچه رایانه ای با مدارس دیگر……………………………………………………………………۲۷
۲-۷٫ دیدگاه برنامه درسی……………………………………………………………………………………………………..۲۸
۲-۸٫٫ منابع هوشمند در مدارس هوشمند…………………………………………………………………………………۳۱
۲-۹٫ معلمان در مدارس هوشمند……………………………………………………………………………………………۳۲
۲-۱۰٫ تفاوت مدارس هوشمند و سنتی……………………………………………………………………………………۳۳
۲-۱۱٫ نگرش……………………………………………………………………………………………………………………….۳۴
۲-۱۱-۱٫ ویژگیهای نگرش………………………………………………………………………………………………….۳۵
۲-۱۱-۲٫ نگرش به فناوری اطلاعات وارتباطات………………………………………………………………………..۳۶
۲-۱۲٫ فناوری اطلاعات وارتباطات…………………………………………………………………………………………..۳۷
۲-۱۳٫ مزایای استفاده از تکنولوژی اطلاعات در آموزش و پرورش………………………………………………۳۸
۲-۱۴٫ فناوری اطلاعات به عنوان ابزار جدید آموزش و یادگیری………………………………………………….۴۰
۲-۱۵٫ محاسنه یادگیری با رایانه……………………………………………………………………………………………….۴۱
۲-۱۶٫ فرایند یاددهی یادگیری…………………………………………………………………………………………………۴۲
۲-۱۶-۱٫ تعریف یادگیری……………………………………………………………………………………………………….۴۲
۲-۱۶-۲٫ اجزاء عناضر تشکیل دهنده فرایندیاددهی یادگیری……………………………………………………….۴۲
۲-۱۶-۳٫ یادگیری………………………………………………………………………………………………………………….۴۳
۲-۱۶-۴٫ آموزش(یاددهی)………………………………………………………………………………………………………۴۴
۲-۱۶-۵٫ تدریس و یادگیری……………………………………………………………………………………………………۴۴
۲-۱۶-۶٫ نظریه های موجود درباره یادگیری……………………………………………………………………………….۴۶
۲-۱۶-۷٫ روشهای تدریس…………………………………………………………………………………………………….۴۷
۲-۱۶-۸ . سطوح مهارت تدریس……………………………………………………………………………………………..۴۸
۲-۱۶-۹٫ مهارت های فرایند تدریس(یاددهی)…………………………………………………………………………….۴۹
۲-۱۷٫ خودکارآمدی………………………………………………………………………………………………………………..۵۲
۲-۱۷-۱٫ مفهوم خودکارآمدی………………………………………………………………………………………………….۵۱
۲-۱۷-۲٫ ابعادخودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………..۵۱
۲-۱۷-۳٫ منابع خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………۵۲
۲-۱۷-۴٫ مراحل رشد خودکارآمدی………………………………………………………………………………………….۵۴
۲-۱۷-۵٫خودکارآمدی تحصیلی………………………………………………………………………………………………..۵۴
۲-۱۸٫ سابقه علمی و پیشینه تحقیق در ایران و خارج از ایران……………………………………………………….۵۶
۲-۱۸-۱٫ در ایران……………………………………………………………………………………………………………………۵۶
۲-۱۸-۲٫خارج از ایران…………………………………………………………………………………………………………….۵۹
۲-۱۹٫جمع بندی فصل دوم………………………………………………………………………………………………………۶۱
۲-۲۰٫مدل نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. ۶۱
فصل سوم: روششناسی پژوهش
۳-۱٫ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….۶۳
۳-۲٫ روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..۶۳
۳-۳٫ جامعه آماری، نمونه، روش نمونه گیری …………………………………………………………………………….. ۶۳
۳-۳-۱٫ جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………۶۳
۳-۳-۲٫ حجم نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………….۶۳
۳-۳-۳٫ روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………… ۶۴
۳-۳-۴ همتاسازی مدارس………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۴
۳-۴٫ ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۴-۱٫ پرسشنامه فرایند یاددهی یادگیری………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۴-۱-۱٫ روایایی و پایایی……………………………………………………………………………………………………..۶۵
۳-۴-۲٫پرسشنامه نگرش سنج نسبت به فناوری اطلاعات وارتباطات……………………………………………..۶۶
۳-۴-۳٫ پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی …………………………………………………………………………………۶۶
۳-۶٫روش اجرایی پژوهش……………………………………………………………………………………………………۶۷
۳-۷٫ روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………….۶۷
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱٫ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………۶۹
۴-۲٫یافته های مربوط به بخش توصیفی…………………………………………………………………………………..۶۹
۴-۳٫یافته هایمربوطبهبخشاستنباطی………………………………………………………………………………………۷۷
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱٫ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………۹۲
۵-۲٫ بحث در مورد یافته ها…………………………………………………………………………………………………..۹۲
۵-۳٫ محدودیتها……………………………………………………………………………………………………………….۹۷
۵-۴٫ پیشنهادهایی برای تحقیقات بیشتر………………………………………………………………………………….۹۸
۵-۵٫ پیشنهادات کاربردی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….۹۸
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۱
منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
جدول ۳-۱٫حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………….۶۴
جدول ۴-۱٫ توصیف نمرات یاددهی یادگیری …………………………………………………………………………..۶۹
جدول ۴-۲٫ توصیف نمرات خودکارآمدی تحصیلی…………………………………………………………………..۷۳
جدول۴-۳٫ توصیف نمرات دانشجویان بر اساس سطوح مورد مطالعه فرایندیاددهی……………………….۷۴
جدول ۴-۴٫ توصیف نمرات دانشجویان بر اساس سطوح مورد مطالعه فرایند یادگیری……………………۷۵
جدول ۴-۵٫ توصیف نمرات دانشجویان بر اساس سطوح مورد مطالعه خودکارآمدی تحصیلی…………۷۶
جدول ۴-۶٫ آزمون نرمال بودن کولموگراف – اسمیرنف….. ..۷۷
جدول ۴-۷٫ نتایج تحلیل واریانس چندمتغیره یاددهی یادگیری بین مدارس هوشمند وعادی …………………..۷۸