- Ho, C. I., & Lee, Y. L. (2007). Thedevelopmentofane-travelservicequalityscale. Tourism Management26, 1434–۱۴۴۹٫
- Nosair, J., & Kandampoly, C. (2008). “The antecedents of customer satisfaction with online travel services. a conceptual model”, European Business Review, Vol. 20 No. 1, pp. 4-19.
- Shachaf, P., Oltmann, S. M., & Horowitz, S. M. (2008). “Service equality in virtual reference”. Journal of the American Society for Information Science and Technology, Vol. 59 No. 4,pp. 535-50
- Markos, A., Patsioura, F., & Kitsiou, S. (2009). Evaluation of Greek public hospital websites. International conference on E-business – ICE-B.
- Zeng , Y., & Yang, L.-h. (2009). Multi-Maintenance Management System Based on Prevention Maintenance. Journal of South China University of Technology(Natural Science Edition)-08.
- Hadwich, K., Georgi, D., Tuzovic, S., & Büttner, M. (2010). Perceived quality of e-health services: A conceptual scale development of e-health service quality based on the C-OAR-SE approach. International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 4(2) , 112–۱۳۶٫
- Ding, D. X., Hu, P. J.-H., & Olivia, R. L. (2011). e-SELFQUAL: A scale for measuring online self-service quality. Journal of Business Research 64, PP, 508–۵۱۵٫
- نیلوفری، م. (۱۳۸۸). سنجش کیفیت خدمات آنلاین ارائه شده از طریق وب سایت بانکها براساس ادراک مشتریان شهر تهران (مورد مطالعه بانک ملی ایران و بانک پارسیان). پایان نامه کارشناسی ارشد موسسع عالی بانکداری.
- سادات غفورزاده، ا. (۱۳۸۹). ارزیابی کیفیت خدمات موبایل بانک با بهره گرفتن از مدل (E-S-Qual , E-RecS-Qual). پایان نامه کارشناسی ارشد موسسه عالی بانکداری.
- بامداد، ن. , & رفیعی، ن. (۱۳۸۷). بررسی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات خودپرداز بانکها. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی؛ (پیاپی ۳۱- ویژه مدیریت) , ۳۹-۵۸ .
- کزازی، ه. , کوثرنشان، م. , & جواهری، م. (۱۳۸۹). بررسی تاثیر کیفیت ارائه خدمات دستگاه های خودپرداز ATM برجذب مشتریان شعب بانک صادرات شهر تهران. چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی، ۱-۱۶٫
- فرجزاده، س. , جمالی، غ. , & سلیمیفرد، خ. (۱۳۹۰). تعیین میزان پولگذاری در دستگاه خودپرداز با بکارگیری شبیه سازی مونت کارلو. . پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس.
- بیکزاد، ج، & مولوی، ز. (۱۳۸۸). کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت مشتریان، نشریه بانک و اقتصاد، شماره ۱۰۴، صص ۳۹ تا ۴۴
- زاهدی، ش. & بی نیاز، ج. (۱۳۸۷). سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافرتی رجا، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، شماره ۱، صص ۶۵ تا ۸۲
- ونوس، د. ,& صالحیی، م. )
- خاکی، غلامرضا؛ ”روش پژوهش با رویکردی به پایان نامه نویسی“، تهران: انتشارات بازتاب، ۱۳۸۴.
- جانسون، ریچارد آ. ویچرن، دین دبلیو. (۱۳۸۴). تحلیل آماری چند متغیری کاربردی. ترجمه حسینعلی نیرومند. مشهد: انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
- Hair, Joseph. Jr., Robert, Bush, David, Orinau. (2008). Marketing Research: Within a Changing Information Environment, 4th Ed. New York: Mc Graw-Hill/ Irwin Series in Marketing.
-
- مغدانی، ر. , شاهبندرزاده، ح. , & سلیمیفرد، خ. (۱۳۹۰). ارائه روشی برای شناسایی و سنجش عوامل ریسک پروژههای فناوری اطلاعات. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس.
- ابراهیمی، م. , شاهبندرزاده، ح. , & محمدی زنجیرانی، د. (۱۳۸۹). طراحی روشی بر مبنای تلفیق مدلهای مفهومی سنجش کیفیت خدمت با بهره گرفتن از فنون تصمیمگیری چندمعیاره: مطالعه موردی بیمارستانهای شهرستان شیراز پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس.
- هومن، حیدر علی؛ (۱۳۸۷) ”مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل“، چاپ دوم، تهران، انتشارات سمت
- کلانتری، خ. ( ۱۳۸۸ )، مدل سازی معادلات ساختاری در پژوهشات اجتماعی – اقتصادی، تهران، انتشارات فرهنگ صبا.
- بحرینیزاده، م. (۱۳۹۰). بررسی ابعادو شاخص های کیفیت خدمات انتظامی کلانتریهای استان بوشهر از دیدگاه مردم و تعیین اولویتها و ارائه راهکارهای ارتقا آن با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف( سروکوال (servqual,. پروژه دفتر پژوهشات کاربردی نیروی انتظامی
پیوست:
پیوست ۱ : پرسشنامه سنجش ادراکات و انتظارت مراجعین به دستگاههای خودپرداز بانک ملت
به نام یزدان پاک
پاسخگوی گرامی، با اهدای سلام و احترام
پرسشنامه ای که پیش رو دارید با هدف انجام یک تحقیق دانشگاهی در زمینه"ارزیابی مولفه های موثر بر کیفیت دستگاههای خودپرداز” تهیه گردیده است. لذا استدعا دارم ضمن مطالعه هر سوال، در جدول مربوط به ادراک از وضع موجود، استنباط خود را از عملکرد این خودپردازها، در قالب یکی از گزینه ها بیان نماید. سپس در جدول مربوط به انتظارات ، میزان انتظار خود از خدمات ارائه شده دستگاههای خودپرداز(وضع مطلوب) باز هم توسط یک گزینه مشخص نمایید.
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را داریم.
جمال الدین کبوتری
دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه خلیج فارس بوشهر
ویژگیهای جمعیتشناختی پاسخگو:
جنسیت: مرد: زن:
تحصیلات: زیر دیپلم: دیپلم: کاردانی: کارشناسی: کارشناسی ارشد و بالاتر:
سن : ………………………….